Ofärdig-packad

Jag hade precis tänkt påbörja min packning inför helgens Tysklandsresa men så insåg jag att jag inte har något ventilgummi till min marschklämma, något jag måste ha! Så jag fick ägna några minuter åt att söka runt på internet och till min stora lycka fann jag det på Jula's hemsida. Så imorgon får det bli ett snabbt besök dit. Jag älskar internet! Vad vore världen utan det? Man kan hitta allt och lite till!

Åter till packningen så har jag faktiskt lagt fram typ allt jag ska ha. Allt utom den enorma godispåsen jag köpte idag som (tyvärr) står på bordet, öppen. Jag hade inte tänkt äta något förrän vi började resan, men nu är det onsdagkväll och jag har ätit av den. Det höll inte många timmar. Ja ja, jag är i alla fall en söt gottegris.
Nu ska jag packa. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0