Plågsamt ännu en gång

Oj vilken träningsvärk jag har idag! Nästan allt sitter i magen dessutom. Klart att det är skönt, men lite jobbigt också när det gör ont bara jag pratar eller andas ungefär. Jag försöker tänka på hur starka mina muskler blir istället, haha.
Idag blev en sen morgon, vaknade av att Tiger gnällde för han ville gå ut. Då var klockan nästan elva. Nu har vi ätit frukost båda två och däckat i soffan ett slag. Tänkte försöka bege mig till gymmet om en stund, sista passet denna veckan.
Ikväll åker jag till Varberg för att sova i huset med Lillebror och Tiger då såklart. Är min sista helg på Gekås. Lite sorgligt, men mest ganska skönt.
Vad händer er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0