Produktiv morgon

Har varit ganska effektiv än så länge. Visserligen sov jag till tio, men jag har hunnit med både tvätt och långpromenad med Tiger (då jag även hämtade ut mina varor från Yves Rocher, yay!) och dessutom har jag bäddat rent i min säng med nya lakan. Så jag ser fram emot att lägga mig ikväll. Det är en speciell känsla att lägga sig i en säng med nya, rena sängkläder.
Jag blev lite extra lycklig innan när jag insåg att Vanish hjälpte mot fläckarna på mina vita skjortor. Så nu kommer jag vara en ren musiksoldat hädanefter.
Såhär stilig var jag i Tyskland! Musikkåren har uppmärksammats i både tidningar, radio och tv. Snacka om att vara kändis. Autograf någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0