Sömnig

Har precis lugnat ner mig efter dagen. Det har varit full rulle hela dagen och kvällen, det är först nu jag får tid att bara sitta och ta det lite lugnt. Känner mig dock lite småstressad ändå.
Jobbar resten av veckan och måste hinna träna på morgnarna plus att jag måste laga mat så jag har något att äta, och sen måste jag gå till Netto och handla (vilket jag inte vet alls när jag ska hinna med innan midsommar). Men jag älskar mitt jobb så det gör ingenting att det tar tid.
Jag älskar butiken, jag älskar kollegorna, jag älskar arbetsuppgifterna och jag älskar personalrabatten.
Till er som inte varit på Lagerhaus i Halmstad; kom och titta förbi vettja! Vi är snart färdiga med ombyggnad så det kommer vara otroligt tjusigt nästa vecka. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen så jag orkar med gymmet imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0