The Day

Imorgon gäller det. Imorgon är dagen med D. Eller kanske dagen med I, som i inspektion. Klarar vi inte det kommer musikkåren ungefär att dö ut, sorgligt men sant. Så vi får hålla alla tummar och tår vi har.
Ikväll laddar jag med chokladmousse, grädde och ett glas rött vin. Det gör gott i kroppen.
Direkt efter inspektionen ska jag hem och måla naglarna. Har inte haft målade naglar på över en vecka, eftersom man inte får ha målade naglar i musikkåren. Så jag tänkte måla i tio olika färger bara för att jag kan. Sen ska jag till föräldrarna i husvagnen och äta middag och bara ta det lugnt. Och förhoppningsvis kan man fira med ett stort G, för vi är banne mig duktiga! Hemvärnets musikkår Halland rockar fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0