Äcklig reklam och mat

Nu måste jag få uttrycka lite frustration (eller kanske irritation). Satt och åt chili con carne som min fina gjort (som för övrigt var galet god!) och hade tv:n på samtidigt. Plötsligt kommer reklamen för flygresor.se där en kille ställer sig och kräks på en annan kille. Inte alls mysigt! Speciellt inte när man äter.
Samma reklam kom igår när jag var hos Gyltene och drack smoothie (som för övrigt var skrämmande lik spyan på tv:n). Snacka om att man tappar aptiten! Det lustiga ska ju vara att det är "sjukt billiga priser", men jag tycker bara det är äckligt och osmakligt. Någon mer som håller med?

På tal om mat så håller jag på att skriva upp allting jag äter under en veckas tid på en sida på internet. Så efter en vecka kan man få fram ett resultat på ifall man äter bra och vad man behöver äta mer eller mindre av. Alldeles gratis dessutom! Det tycker jag är toppen. Om du är intresserad så kan du gå in på http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/Kostrad/Test-matvanekollen/ och testa själv, finns lite olika varianter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0