Äntligen hemma

Då var jag äntligen hemma efter denna dagen! Det har varit en väldigt bra dag. Redovisningen gick utmärkt, jobbet gick kanoners och musikkårs-repet gick toppen.
Har dock fått skoskav av de nya kängorna, så nu har jag en stor blåsa på ena foten och en lite mindre på andra foten. Har en vecka på mig att försöka få det att läka, sen är det dags att använda kängorna igen. Borde nog försöka gå in dom lite innan soldaterinran den 19/3 (då ni gärna får komma och lyssna på oss om ni vill).

Idag cyklade dessutom till och från musikkåren, det gick ganska snabbt och kändes bra. Kom hem lite tidigare än jag skulle gjort om jag tagit bussen vilket är bra. Fast backen upp till regementet var ganska tuff. Men tänk så fit for fight jag kommer bli till sommaren om jag fortsätter såhär!
Och på tal om fit for fight så borde jag nog lägga mig, för imorgon ska jag upp och träna klockan sju. Det positiva är att Gyltene är med igen, äntligen! Har saknat att träna med henne.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0