Dagens tankar

Har precis avnjutit en måltid med påskmust-gryta och oj vad gott det var! Skulle kunna hälla i mig såsen. Har satt igång kaffekokaren också, det blir dagens första kopp kaffe vilket är ovanligt sent. Egentligen brukar jag ha med mig en termos kaffe som dricks i skolan, men idag skulle jag till tandläkaren vid lunchtid så jag tänkte att det var onödigt att vara alldeles kaffe-fläckig och äcklig i munnen. Så därför avstod jag.
Det gick bra hos tandläkaren, men besöket (som tog en halvtimme) kostade över 500 spänn! Det är hutlöst! Men nu vet jag att allt står rätt till med mitt implantat.

Hämtade ut ett paket från posten idag också, det var min pilatesboll. Dock är den alldeles tillplattad och utan luft så nu funderar jag på om tanken är att man ska sitta och blåsa luft i den själv och sen stoppa igen hålet? Tror jag väntar lite med att blåsa upp den, för var ska jag förvara den sen?
Ständiga problem med förvaring när man bor i en liten etta. Men jag älskar min lägenhet, den är verkligen mig! Lite lustigt, enligt hfab (fastighetsförmedlaren) så har jag inte hämtat ut mina nycklar till min lägenhet. Så då undrar jag vart jag har bott senaste halvåret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0