Duktig

Då har jag övat på alla marscherna och det gick faktiskt över förväntan! Den enda som inte riktigt sitter är Under blågul fana, men den är med SEX stycken b-förtecken som max. Så det är ganska jobbigt.
För er som inte är så musikaliska så måste man tänka ner dom flesta tonerna några steg, så det tar en stund innan man kopplar vilken ton det egentligen ska vara. Haha det låter nog ovettigt, men tro mig när jag säger att det är lite klurigt. Fast inte värre än att jag inte fixar det.

Jag har även städat i mitt städskåp, lustigt var det nog det mest stökiga i hela lägenheten. Men nu är där alltså fint och prydligt, och jag hoppas jag kan fortsätta hålla det så.
Har även pratat lite med mina växter och dammat av dom och gett dom lite extra kärlek. Mina växter är mina bebisar, och jag får aldrig nog för jag vill ha fler, fler, fler! Tyvärr bor jag på bara 29 kvadrat, så jag har inte plats med så många. För tillfället har jag 13 stycken, och det är kanske egentligen för många. Men jag tänker då inte göra mig av med någon frivilligt.

Nu ska jag vispa ihop pannkakssmet, jag tänker nämligen bjuda på pannkakor hos mig om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0