En hel dag

Jag vet inte vad jag ska hitta på. Är hemma efter lite tenta-plugg i skolan. Känner mig inte så frisk så därför kommer jag tyvärr avstå från kvällens träning. Det innebär att jag har hela dagen plus kvällen att försöka fylla med något.
Jag orkar inte plugga mer, känns som om jag ändå kan det jag behöver kunna.
Alternativet är att öva på flöjten, men min tinnitus håller på att driva mig till vansinne, så jag har noll lust att göra det. Är lite sugen på att dra igång go musik och rensa ut bland alla mina kläder. Fast det är verkligen ett stort projekt, så jag vet inte riktigt om jag orkar. Men kul hade det varit. Får nog börja med att diska, hela diskhon är fylld av disk. Usch usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0