En vanlig tisdag helt enkelt

Oj vilken god smoothie jag gjort idag! Den består av 2 apelsiner, 1 blodgrape, lite fil med hallon-smak och lite mjölk. Älskar fruktköttet som är i också, riktigt gott helt enkelt. Tror att jag snart är redo att skippa smaksatt fil och bara köra på vanlig fil.
För tillfället håller jag på och tvättar. Har fixat massa ärende efter skolan och nu äntligen är jag snart färdig. Då tänkte jag försöka plugga lite innan det är dags att fixa mat och sedan cykla till regementet för orkestern. En vanlig tisdag, men trots det är jag ändå glad och nöjd med den. Alla dagar behöver inte vara speciella för att man ska uppskatta dom.
Nu ska jag njuta av det sista av min smoothie och sen öppna kemi-boken. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0