Fika

Idag är det fredag och jag har precis fikat med min fina. Han kom förbi med kaffelatte från espresso house och en riktigt god chokladboll. Det satt fint!
Tyvärr åkte han nyss, han ska ner till sin syster och hjälpa henne flytta i helgen och jag ska ju hem och jobba på Gekås. Sitter i soffan som luktar precis som min fina, det är mysigt fast lite ensamt också.

Hade tänkt plugga en timme nu för att sedan ta mig till biblioteket och jobba några timmar innan det är dags för hemfärd till familjen i Varberg. Ska åka tåg med Gyltene så det blir lite roligare än vanligt.
Och imorgon ska jag jobba på Gekås som sagt, första dagen denna säsongen. Ska bli spännande och roligt att träffa alla igen.
Så nu tar jag en liten paus i bloggandet så hörs vi en annan dag.
Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0