Fullproppat. Som vanligt.

Solen skiner och jag sitter och ska förbereda mig inför morgondagens redovisning. Tidigare var jag inne i stan med Gyltene och tog en kaffe vid Nissan. Det är vardagslyx det!
För övrigt har jag fullt upp. Ungefär lika mycket som vanligt. Denna veckan ska jag jobba tisdag, onsdag, fredag och lördag på tre olika ställen och dessutom har vi två redovisningar i skolan (varav en är ganska stor) och sen tänkte jag försöka träna några gånger och hinna med att tvätta och gå på ett möte på skolan plus att det är musikkåren imorgon och sen vill jag gärna hinna med att ta det lugnt någon gång. Haha, kul vecka!
Jag är van vid fullproppade dagar nu, det funkar än så länge. Gör ju mycket roligt också, tack vare alla underbara människor omkring mig.
Nä, nu måste jag ta tag i redovisningen.
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0