Hurra vad jag är bra!

I Sverige (och säkert många andra ställen i världen) ska man helst inte prata för mycket positivt om sig själv. Istället blir det allt mer vanligt att klanka ner på sig själv, sin personlighet och sin kropp. Jag tänker försöka gå emot strömmen. Detta inlägget kommer bli ett boost-inlägg till mig själv!
Så här kommer en lista med saker som jag älskar med just mig:
  • Jag är jäkligt snygg!
  • Min kropp är ganska muskulös, något som bidrar till ovanstående punkt.
  • Mitt skratt är ett av de härligaste ljuden jag kan åstadkomma, det är oftast äkta och kommer direkt från mitt hjärta. Jag är dessutom ganska lättroad, så mitt skratt ljuder ofta.
  • Jag har en ganska grym stil; kläder och accessoarer mm.
  • Jag är musikalisk, och en ganska naturbegåvning på det då jag har lätt att lära mig låtar. Min flöjt är min terapeut.
  • Jag har också någorlunda lätt att lära mig saker, som att lära mig redovisningar till skolan, och en duktig talare.
  • Jag har underbara vänner som lockar fram det finaste i mig.
  • Jag är duktig på att ha många bollar i luften samtidigt.
Så, det är några av de sakerna som gör mig till just mig. Så underbart att få skriva och tänka underbara saker om sig själv. Jag är inte bäst, vissa dagar kan jag vara riktigt hemsk till och med. Men jag är då ta mig tusan inte sämst heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0