Kanske för mycket?

Då var man mätt och belåten. Gjorde en riktigt god korv stroganoff typ, med lite majs och goda kryddor. Riktigt gott! Nu njuter jag lite av kaffe innan det är dags för musikkåren.
Har kollat lite på hemsidan där alla uppgifter och dylikt ligger för kursen vi börjar läsa om två dagar. Det kommer nog bli en hel del att göra.
Jag har börjat fundera på vad och om jag borde dra ner på något av allt jag gör. Kanske inte jobba så mycket på tre olika jobb, kanske inte träna så mycket, kanske inte vara med musikkåren varje tillfälle.
Det jag mest känner för att avstå från är faktiskt gekås. Även om jag verkligen håller av kollegorna där och trivs där, så känns det som om det tar för mycket tid nu med resor och allt. Och då jobbar jag knappt varannan helg. Ja ja, vi får väl se hur det blir om några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0