Kärlek

Jag kan inte nog betona hur underbara vänner jag har! Ni är helt sagolika och fantastiska och ger min vardag så mycket guldkant att varje dag känns som en fest.
Kvällen spenderades hos min bästa Gyltene, i sällskap med snygga Sandy. Vi åt tacos och såg på tv (lite besvikelse av kvällens program-premiärer) och skrattade. Jag satt i mjukisbyxor och slappis-tröja, något som gjorde det hela lite bättre. Så skönt att jag kan vara mig själv och inte behöver tänka på hur jag ser ut eller vad jag säger. Jag älskar er, det vet ni!

Imorgon ska jag jobba på Lagerhaus igen, äntligen! Det ser jag verkligen fram emot. Och kvällen ska jag spendera i annat fint sällskap, Tina ska nämligen ha fest. Det är tummen, och botten, upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0