Mord?

När jag kom hem från jobbet tidigare ikväll och skulle öppna kylen såg det ut som om någon hade dött därinne. Hade nämligen en påse med tinade björnbär och den hade vält och all saft hade runnit ut. Så ja, det var rött/rosa och såg lite groteskt ut. Lyckades torka bort det mesta, däremot har jag en rosa honungsmelon nu. Lite roligt faktiskt.

Gjorde mig en smoothie som består av; björnbär, apelsin, kiwi, mjölk och banan/lime-fil. En salig blandning! Men lika gott ändå. Helt annorlunda än mina tidigare smoothies som innehållit blodapelsin. Tänk vad mycket roligt man kan lägga i en smoothie egentligen. Jag har hittat mitt "kvälls-godis", mums! Nu ska jag titta på tv en stund innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback