Ny dag i skolan

Då har man gjort "första" dagen i skolan igen. Egentligen inte första men vi börjar med två nya kurser nu så det känns lite som första dagen. Det har varit snurrigt. Allra först inledde vi dagen med ett möte angående vilka kurser man ska välja nästa läsperiod. I andra delen av läsperioden vet jag precis vad jag ska välja, men i den första delen har jag bara en kurs som verkar någorlunda rolig. Får se hur jag ska lösa det.

Vi har även haft kemi-laboration nu i eftermiddags. Den var lite lätt rörig och läraren gick iväg från salen hela tiden och hjälpen man fick var lite mindre bra. Något som är väldigt tråkigt tycker jag! Men det är bara att försöka hitta en lösning och göra det bästa av situationen. Nu ska jag iväg och träna en och en halv timme. Tänker få ut lite frustration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0