Spindel

Jag är trött. Kroppen är härligt utmattad efter kvällens träning och mitt huvud är sådär lagom segt som det blir när man inte fått sova ut på flera veckor. Så jag ska snart lägga mig i sängen tänkte jag.
Tidigare ikväll såg jag till min fasa en spindel krypandes på golvet. I vild panik slängde jag närmsta bok på den och därefter kallade jag hit Gyltene. Hon fick äran att torka upp spindeln från golvet, tack och lov för det. Kärlek till dig Gyltene!

Imorgon ska jag tidigt till skolan för förberedelse och sedan redovisning, direkt efter ska jag hem och äta lunch och packa och sen vidare till Lagerhaus för lite arbete. Och sen har jag en liten paus, då jag tänkte försöka äta något, innan jag ska ta bussen till regementet och öva med musikkåren. Är väl hemma igen vid tio-tiden på kvällen. Då tänkte jag öva ännu en gång på den stora redovisningen som vi har på onsdag. Tuff tisdag. Jag längtar redan tills morgondagen är över.
Nu - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0