Träning och jobb

För er som undrar så blev det dubbel träning ikväll. Det var riktigt skönt! Jag svettades som en gris och det var jobbigt men jag kände hur bra det tog och hur stark jag var. Tummen upp gott folk!
Efter träningen åkte jag inom högskolebiblioteket och hälsade på finaste kollegan, det var mys. Nu jobbar vi inte samma kvällar längre vilket är sorgligt. Men vi överlever. Hon ska hälsa på mig på Lagerhaus på lördag.

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Först en halvdag på öppet hus på högskolan, sen en halvdag på biblioteket (jobbar sju timmar utan rast). På lördag ska jag jobba några timmar på Lagerhaus (äntligen!) och nästa helg börjar Gekås. Så om man räknar på en vecka kommer jag jobba på fyra olika ställen plus skolan och träning och musikkåren. Och kanske ett socialt liv med? Haha!
Jag vet att jag har mycket att göra men jag trivs ändå, mest för att det finns underbara människor överallt där jag är.
Nu ska jag göra mig en smoothie för tredje kvällen i rad. Chokladsuget finns kvar, men jag har bestämt mig för att verkligen försöka kicka igång ett nyttigt liv. Och jag inbillar mig att smoothie är nyttigt, stämmer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0