Tre veckor

Jag har varit utan godis och bakverk och kakor i snart tre veckor. Jag känner faktiskt inte så starkt sötsug som jag hade trott. Dock blev jag väldigt sugen på att baka. Det är roligt att baka och det är gott! Dessutom är det kul att bjuda på. Men jag har bestämt mig för att klara en månad, alltså en vecka till i samma banor. Sen tänkte jag tillåta mig att baka ifall jag känner för det. Men jag tänker fortfarande avstå från godis, glass etc. Funderar på om man ska ta bort något mer från sin kost, men vet inte riktigt vad. Äter inte så jätteonyttigt faktiskt. Ja ja, hur som helst så tänkte jag plugga lite nu innan jag ska på ett möte på högskolan. Hoppas ni har det bra där ute i regnet (eller solen, om ni nu råkar ha sol idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0