Yea!

Då har man ätit lunch också. Sitter i lägenheten och myser. När solen skiner så älskar jag min lägenhet lite mer. Den blir så varm och go då, och sen har jag sol i nästan hela lägenheten vilket är lyxigt!
Idag känns som om det kommer bli en bra dag. Ska strax till skolan för att arbeta med en uppgift, sen ska jag jobba på bibblan och därefter ska jag åka hem till Varberg och äta tacos med familjen. Ska vara i Varberg hela helgen eftersom jag jobbar på Gekås. Imorgon ska jag stiga upp 4.30 på morgonen, så ni kan väl tänka på mig när ni vaknar några timmar senare?
För övrigt så känner jag mig snygg idag, helt utan anledning. Eller jag är ju snygg, så det är inte helt utan anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0