Bra igen

Saker och ting börjar ordna upp sig. Känner mig inte lika stressad när jag vet att det är slut på måndag, när man ser mållinjen. Så skönt det ska bli att slippa studera för ett tag. Jag kanske till och med hinner börja längta efter skolan igen, haha.
Tentan på måndag får gå som den går. Jag har pluggat (även om jag hade kunnat plugga mycket mer) men just nu orkar jag inte mer. Tar hellre en omtenta efter sommaren i så fall, då har jag gott om tid att lära mig det i lugn och ro.
Nu ska jag njuta av lite vin och choklad. Livet måste innehålla njutningar också, inte bara massa dieter och måsten och krav. Om jag har tur får jag sällskap av min fina ikväll också, det är mycket bättre att vakna med någon bredvid än att vakna ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0