Full rulle

Idag är min första skolfria dag. Och den har jag haft fullt upp på! Har tvättat, handlat, varit ärende på stan, varit ärende på skolan, lånat massa böcker på biblioteken och mitt i allt hade jag en lunch på stan. Jag tycker om att göra alla mina ärende samtidigt för då blir jag av med det. Jag kan bli stressad bara av att veta att jag behöver gå till Willys för att handla något som är på extrapris. Jag tycker inte om att ha saker hängandes över mig, men jag försöker arbeta bort den stressen lite. Man behöver ju inte stressa mer än nödvändigt anser jag.
Köpte för övrigt presenter till mammas goodie-bag som hon ska få på söndag, då är det ju mors dag. Jag tror, och hoppas, att hon kommer bli glad. Min mamma är bara värd det finaste, och det finaste kommer hon få!

Ska städa och fixa lite här hemma nu. Har lite idéer och tankar om hur jag vill ha det och tänkte försöka förverkliga några av dom. Sen måste jag laga mat innan orkestern dessutom. Det ser ut att bli regn lagom till det är dags att cykla. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0