Helg snart

Idag har varit en fin dag. Har pluggat lite, tränat, pluggat lite till och därefter åkte jag och Gyltene till stan. Jag fick köpt två megafina blommor som jag fixat ganska så snyggt i lägenheten och sen åt vi italiensk glass som inte alls satt fel! Efter det pluggade jag lite till (jag tar det i små doser, det känns bättre då) och för tillfället har jag lite ladda-ny-energi-paus.
Ska till Gyltene och käka kebabtallrik om en stund, sen ska vi åka tåg tillsammans. Jag ska till Varberg för att bo i föräldrarnas hus ensam eftersom jag har en hel Gekås-helg att se fram emot.
Det är så trist på Gekås nu när jag är på Lagerhaus oftare, för jag trivs mer på Lagerhaus när det gäller arbetsuppgifter. Men jag har denna helgen plus en till, sen är det Lagerhaus för hela slanten (and it's gonna be awesome!).
Och på tal om awesome så kommer nästa vecka bli fantastisk, förmodligen den bästa hittills i år. Ska umgås med massa fina vänner och det kommer bli så mycket kärlek så det är alldeles ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0