Kassan

Då var det lördag och jag sitter här i min soffa med en filt och myser med min dator. Min fina är sjuk och sover hos sig inatt. Dessutom ska jag upp och åka hela vägen till Ullared imorgon för att sitta i kassan och tjäna lite pengar. Ser inte fram emot att sitta i kassan främst för att jag inte tycker om själva arbetet där och alla ljud.
Dessutom är det ganska osocialt eftersom man sitter där ensam. Visst kommer det kunder och man ska vara social med dom, men det är inte alls samma sak som att gå runt i butiken och städa och fylla på jackor tillsammans med fina kollegor. Men det är bara att göra det bästa av situationen och göra allt jag kan för att vara positiv och extra glad.
Efter jobbet ska Linda följa med mig till Halmstad så ska vi äta och mysa lite. Det är nog helgens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0