Kväll och konsert-reklam

Då var det kvällen. Idag gick bra, hade roligt på mina jobb och mycket att göra. Det bästa var filmmys med Gyltene och en riktigt smarrig blåbärs-paj (sån där som man bara klipper i hörnen och häller ut i en form och vips, färdigt!). Nu tänkte jag lägga mig i sängen eftersom jag satt och gäspade ikapp med Gyltene. Imorgon blir det träning och sen jobb på högskolan och därefter jobb på Lagerhaus. Känns som om dagarna flyter på med jobb och träning som om ingen skola funnits. Skönt, men också lite läskigt.

Tänkte förresten göra lite pr; alla som är i eller omkring Halmstad den sjätte juni (alltså nationaldagen som man bör fira då vi bor i ett fantastiskt land!) tycker jag ska ta sig ut till galgberget, Hallandsgården, på förmiddagen och lyssna på Hemvärnets Musikkår som ska spela. Så om ni vill se mig (och några andra förstås) i otroligt stilig uniform, och höra väldigt tjusig musik, så ta er dit! It's gonne be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0