Kvällen

Då var det snart dags för sängen. Dagen gick fort.
Fick faktiskt övat på flöjten tidigare idag, så nu sitter nästan hela Under blågul fana (förutom en liten del som är den svåraste men det kommer).
Jobbade på bibblan ikväll också, tillsammans med finaste Sawsen. Det var vår sista tid ihop innan sommaren vilket är lite sorgligt. Det får bli fika och mys på fritiden framöver helt enkelt!

Imorgon ska jag jobba, sen ha föreläsning och därefter börja arbeta med sista skoluppgiften och direkt efter det ska jag jobba igen och sen kommer det vara kväll (igen) och snart helg. Vet inte riktigt om jag längtar till helgen, den är fullbokad med jobb och marschövning och annat. Hinner kanske till kyrkan på söndag vilket hade varit kanoners.
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0