Orättvist

Det är orättvist. Jag är snygg i nästan alla hårfärger! Tänk om man bara hade varit snygg i en färg, då hade man ju bara kunnat ha den. Men nej, jag ska passa i både rött, ljusbrunt, mörkbrunt och svart. Hur ska man kunna välja då? För tillfället har jag lämnat det röda och är brunett, något jag gillar skarpt. Tycker jag ser mer ut som en mörk skönhet nu, haha!

Förresten så älskar jag nya Willys. Idag köpte jag två ryggbiffs-bitar för 30 (!) kronor, tre knippen rädisor för 8 (!) kronor och trepack magnum-glassar för 5 (!) kronor! Snacka om att fynda. Jag älskar mat och jag blir lycklig när den dessutom är fräsch och billig. Nackdelen är att jag kan köpa på mig för mycket då. Som en food-shopoholic.

En annan rolig sak är att jag nu tänkte öva på Under blågul fana (igen). Så om någon i Halmstad-trakten hör något som är ganska skrikigt (ungefär som om man slår ihjäl en hel kennel) så är det bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0