Fantastisk fredag

Idag har jag haft en fantastisk fredag och det tack vare min älskade Sawsen. Hon var här och förgyllde min dag. Bara att titta på henne och att få vara i hennes närhet får mig att må bra. Helt magiskt att en annan människa kan påverka en på ett så fint sätt. Underbaraste avslutningen när jag följde henne hemåt och vi skrattade så vi fick magknip. Alldeles alldeles fantastiskt. Sawsen, du gör mig lycklig.
Imorgon blir det ännu mer kärlek för då är det (försenad) födelsedagsfest som gäller. Kommer massa fint folk hit och vi ska äta godis och fnissa och må bra. Livet är kärlek. Oavsett hur stressad jag är eller hur mycket jag har att göra så är jag lycklig och det är tack vare alla underbara människor. Tack till er!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0