Fredag!

Imorgon är det fredag! Det är nästan värt en skål, fast jag har inget att skåla i. Skålade i mjukglass förra helgen, det var inte så tokigt. Imorgon är det jobb på WSP som gäller. Innan dess ska jag gå upp okristligt tidigt för att förbereda inför vägglus-sanering. En lättare sanering men jag hoppas jag slipper dom j*klarna i en vecka innan den stora saneringen dras igång.
Efter jobbet ska jag ta tåget ner till Ängelholm för att hälsa på Anna och Eric. Eller ja, jag ska ju spela i kyrkan där Anna jobbar på lördag så det är därför jag åker ner. Men självklart ska det bli trevligt att hälsa på dom också, dessutom bjuder dom på middag vilket inte är fy skam. Erics mystiska biffar tror jag står på menyn. Något mystiskt i alla fall.
Ska jag nog snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack snälla, snälla Michelle vad glad jag blir!

2011-11-06 @ 11:53:45
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0