Home sweet home

Gott folk; jag har fått tillbaka mitt hem! Så otroligt skönt. Dessutom är mitt hem mycket bättre och snyggare och mysigare än det var innan. Stort tack till Gyltene för att jag fick bo hos dig. Om du får löss lovar jag att du får bo hos mig...

Ikväll sitter jag med kaminen tänd och dricker te medan jag njuter av att ha en lugn kväll. Önskar att jag kunde vara i Göteborg och mysa med min fina J och ge massa kärlek. Är inte lika kul att ge kärlek från Halmstad till någon som är i Göteborg. Trots det så gör J mig lycklig. Det är bra.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så härligt att du har fått ditt hem tillbaka, och att du är nöjd med det! <3

2011-11-23 @ 18:36:10
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0