22-åring

Har fullt upp med praktik och allt annat som händer i mitt liv. Men det är bara roligt. Och jag har faktiskt saker att göra på praktiken så dagarna går fort.
Snart fyller jag år vilket känns lite kusligt. Jag fyllde ju nyss år! Kan inte låta bli att tänka på allt som hänt under ett år. Jag har blivit singel men samtidigt har jag fått några otroligt fina vänner som jag inte hade då. Jag har dessutom skaffat mig två jobb och börjat i två orkestrar och satt igång planer på att börja spela ett nytt instrument. Ja, det är några av sakerna som hänt sen sist jag fyllde år. Så jag är faktiskt ganska nöjd med mitt år som 22-åring. Ska bli spännande att se hur sista veckan blir.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0