Hemma

Då var man hemma igen efter en helg i Skövde. Är fullständigt slut i både kropp och huvud. Har i alla fall haft en fin helg med god mat och trevlig folk.
Imorgon börjar en ny vecka och jag tror det kommer bli höstens värsta vecka. Detta eftersom veckan är fullproppad med skola (uppstart av två nya kurser), träning, jobb, musikkåren, spelning i kyrkan, jobb på min praktikplats (före detta faktiskt) och sen ska jag försöka hinna tvätta, laga mat och kanske träffa någon kompis. Ja, och plugga utöver föreläsningarna förstås.
Så jag är inte riktigt sugen på denna veckan. I tankarna är jag redan framme på nästa vecka för den blir lite bättre. Men ja, det är jag som styr mitt liv så jag får skylla mig själv. Ber bara att jag får tillräckligt med kraft så jag orkar vara positiv hela veckan ut. Men det tänker jag ha.
Nu ska jag förbereda inför morgondagens föreläsningar och kanske måla naglarna om jag hinner.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0