Lång dag

Idag har varit en lång dag. Sov inte så många timmar inatt (anledningen var väldigt angenäm så det gör mig ingenting) så dagen på praktiken blev extra lång. Men jag somnade inte under dagen och jag fick gjort en hel del. Om jag har tur kanske jag ska få hjälpa till med ett arbete senare i höst, då får jag betalt. Det gillar vi!
Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag tränade ikväll. Och åt lite tårta förstås.
Morgondagen ser i princip likadan ut som idag. Ibland känns det som om alla dagar bara flyter ihop. Fast jag har mina solglimtar, oftast av fina människor som ger mig kärlek, så det gör mig ingenting. Nästa sak jag ser fram emot är middag med familjen på fredag, då kommer bror min också. Nu ska jag gosa ner mig i soffan under min filt och mysa.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0