Blommor

Denna veckan har avslutats på bästa möjliga vis. Med kärlek såklart! Fick besök av underbara Emelie. Jag hade kaffekokaren redo och när jag öppnar dörren så står hon där med en bukett blommor! Så lycklig jag blev. Snacka om att hon höjde min dag och vecka (ja, månad!) till absolut maxnivå. Fick bevisat att jag inte behöver någon kille för att få blommor, haha. Vi åt lite spettekaka också och det var otroligt gott. Snacka om barndomsminnen i en kaka.
För tillfället väntar jag på att min flygande jakob ska bli färdig så jag kan äta lite. Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, njuta av mina vackra blommor och se fram emot veckan som kommer.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sandy

En vacker kvinna ska vackra bloomor ha!



Jag saknar dig och jag är hemskt ledsen att jag inte kom idag... men tabletterna hjälper verkligen inte.



Saknar!

2011-09-04 @ 19:24:44
URL: http://lillagget.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0