Fin kassörska

Var nyss på Willys och handlade och oj, vad glad jag var när jag gick därifrån! Den ena som gjorde mig glad var gubben framför mig i kön som kommenterade alla värmeljus jag la upp på kassa-bandet (han tyckte det var lite tidigt med värmeljus men jag sa att jag inte kunde vänta längre).
Den andra som höjde min dag ännu mer var kassörskan. Hon erkände att hon också älskar hösten och längtar efter att tända ljus och mysa, precis som jag! Så vi pratade lite och skrattade och ja, hon satte ett leende på mina läppar helt enkelt. Jag hoppas att jag också sätter leende på folks läppar, man mår ju så bra!
Nu ska jag plugga på lite om glastillverkning. Visste du att kristallglas innehåller 30% bly?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Det är aldrig för tidigt för värmeljus ju :)

2011-09-08 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0