Flöjt

Ikväll var jag uppe på regementet, som vanligt, och spelade. Det var roliga låtar som var sådär lagom svåra och med härlig fart i. I en av låtarna hade jag typ solo, men eftersom jag var ensam flöjtist vågade jag inte spela ut ordentligt fastän det inte var något svårt. Konstigt att jag alltid har för vana att spela i bakgrunden av någon annan, och så fort jag får stå på egna ben blir jag orolig att jag är på helt fel ställe i stycket. Då har jag ändå spelat flöjt i femton år, haha!
Imorgon ska jag ha heldag på praktiken och sen är det fältpiparkåren som gäller. Det känns som om veckorna bara rusar förbi!
Nu ska jag slappa lite innan det är dags för sängen.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0