Fredagsmys

Ja fredagsmys har jag verkligen haft med min älskade Sawsen. Arbetsdagen var rolig också, jag gjorde om vår kaffeaktivitet så den blev riktigt maffig och bra. Så till alla som är sugna på en kaffemaskin; kom till Lagerhaus (i Halmstad helst). Du får en modern kaffekapselmaskin från C3, en mjölkskummare med tre inställningar plus femtio kapslar (brygg och espresso) för endast 1299 kr! Det är sanslöst billigt och dessutom ruskigt bra kvalité på grejerna.
Haha, jag har verkligen blivit Lagerhaus-frälst under sommaren. Och jag har lärt mig nya ord såsom bästisar och annat. Det är kul.
Snart får det bli sängen för imorgon ska jag arbeta veckans sista pass. På kvällen ska jag ut till husvagnen och umgås med familjen. Det ska bli mysigt men allra helst vill jag att helgen ska vara över så nästa vecka kan börja. För nästa vecka kommer bli tiptop!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0