Hyllning till er

Jag har så mycket kärlek i mitt liv att jag ibland undrar om jag verkligen är värd det. Förmodligen är jag det (det är väl alla?). Det går inte en dag utan att jag tackar för alla fina människor som verkligen sätter guldkant (ja, mer än så) på min tillvaro. Ni vet vilka ni är hoppas jag, för ni är helt magiska.
Idag var en fin dag. Det blev en heldag på Gekås och jag fick krama massa fina kollegor som jag saknar (ingen någonstans kommer slå er!) och väldigt bra musik om jag själv får tycka till. Det bästa var Tony tuggar tuggummi som nog är en av de roligaste låtarna jag hört; http://www.youtube.com/watch?v=DpFcpeTI_80
Lyssna på den! Till och med Gyltene kände igen denna skåne-hiten, och det är imponerande.
Imorgon väntar ännu en dag med kärlek. Precis vad jag behöver.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0