Jag erkänner

Okej, jag erkänner; jag tycker att jag är snygg och jag är nöjd med min kropp. Jag kan stå på kvällarna och spänna mig framför spegeln, vrida och vända på mig och nöjt betrakta min kropp.
Jag är långtifrån perfekt och jag är absolut inte snyggast. Men snygg, det är jag. Det är när man slutar jämföra sig med andra som man kan börja se sig själv i rätt ljus. Om man ska jämföra sig så ska det vara med sig själv, att kunna se förbättringarna som hänt. Och det är precis vad jag har gjort på sista tiden. Resultatet; bättre självkänsla.
Jag önskar att jag kunde förmedla och få alla mina fina vänner att inse att dom är vackra och snygga precis som dom är. Tyvärr är det inte så lätt. Man kan aldrig ta emot kärlek till fullo ifall man inte älskar sig själv, och det går att älska sig själv. Under tiden ska jag göra mitt bästa med att ge kärlek till alla fina människor där ute, för ni är värda det.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0