Kaffemaskin

Det blev en kaffemaskin trots allt. Invigde den ikväll med att först göra varm choklad till Gyltene och sen en fyllig bryggkaffe till mig. Ruskigt gott! Jag vill egentligen prova alla olika slags smakerna nu ikväll men det är ingen bra idé att dricka tre espresso och två bryggkaffe på kvällen har jag hört. Så jag får ha tålamod till morgondagen. Då ska förresten finaste Emelie umgås med mig, det är kärlek!

Annars ikväll har jag tränat cirkelträning och det var otroligt jobbigt men väldigt skönt. Just nu känner jag av mina armar bara av att sitta med datorn i knäet och skriva. Kul att jag ska ha spelning nu på lördag, då kommer träningsvärken från idag ha nått sin kulmen. Vilket innebär att armpendling, spelande och övriga positioner kommer vara plågsamma. Å andra sidan har man inte dött av lite smärta...
Nu ska jag dricka lite vatten och ta det lugnt i soffan.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0