Lärorikt

Min onsdag har varit riktigt lärorik. Fick göra massa kul på praktiken och dessutom vara ute i fält som vi säger och se hur det verkligen går till. Jag längtar verkligen till v.44 när vi ska läsa miljöskyddsteknik - mark och vatten för jag känner på mig att den kommer bli intressant! Jag tror att jag kanske är på väg att hitta mitt område, det jag vill jobba med i framtiden. Det känns bra.
Om en stund ska jag ta mig upp till regementet för repetition med fältpiparkåren, det ska bli roligt. Har faktiskt hunnit öva i veckan. Sen har vi ju börjat ta med oss fika vilket gör att man ser fram emot det ännu mer.
Och på tal om fika så gjorde jag en galet god kaka igår, limechokladkaka heter den. Sök på Arla's hemsida om du vill så finns receptet där.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0