Lillördag

Idag är det onsdag och lillördag. Dock gick jag upp alldeles för tidigt så jag vet inte hur mycket lördag det blev. Fast det gjorde ingenting för jag fick köra bil och jag fick vara med om något väldigt intressant ute på praktiken. Efter praktiken jobbade jag några timmar och då insåg jag att jag faktiskt saknat Lagerhaus (fast jag har bara inte hunnit tänka på det). Det hade kommit in massa nya varor och fina saker så jag blev ganska sugen på att shoppa loss. Tror det får bli en kaffemaskin i nästa vecka...
Om en liten stund ska jag iväg till trumkårens repetition. Det är halv storm ute så det blir ett rejält träningspass. Tror jag ska dricka lite enerigdricka innan så jag orkar hela vägen.
Imorgon är det den åttonde september, äntligen!!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0