Magisk dag

Har haft en magisk dag tillsammans med min älskade Sandy. Jag fick köpt ett par galet snygga stövlar, ett par vantar och lite choklad. Och jag fick tillbringa några timmar i sällskap med Sandy vars skratt är som musik i mina öron, ja hela hon är fantastisk! På fredag ska vi ses igen och det kommer bli roligt och galet känner jag på mig.

Var även iväg på thaibox nu ikväll, ganska roligt men inte så jobbigt som jag hade trott. Får bli ett pass imorgon också och då tänker jag ta ut mig extra mycket. Mina muskler skriker efter att få arbeta men jag hinner inte underhålla dom så som jag vill!
Egentligen är jag ganska stressad men jag försöker att fokusera på annat och njuta av livet. Men ja, jag vet att jag borde och måste bli mer disciplinerad och det snart. Kanske nästa vecka för då är det oktober. Ibland förundras jag över hur bra jag är på att hitta bortförklaringar. Synd att det inte är så värst nyttigt att kunna...
Nu blir det popcorn och mys i soffan!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0