Rastlös

Känner mig lite rastlös. Jag borde vara trött efter dagen men jag känner mig pigg och rastlös. Vill upp och hoppa eller något, bara röra på mig. Kanske känner såhär för att jag inte tränat på snart två veckor, jag vet inte. På lördag tänker jag springa och sen drar jag igång med träning. Härligt ska det bli! Jag är så laddad att fortsätta vara så snygg och vältränad som jag är.
Imorgon ska jag jobba (idag var förresten en av dom roligaste dagarna på Lagerhaus) och efter jobbet ska jag äntligen umgås med min älskade Sawsen. Längtar redan massor. Hela helgen kommer bli perfekt känner jag på mig. Och nästa vecka kommer vara full med bra grejer som praktik, skola, studiebesök, jobb, orkester x 2 och sen kärlek. Och kärlek är det som får jorden att snurra (eller nästan i alla fall). Så mer kärlek åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0