Slut i kropp och knopp

Idag är det fredag, äntligen. Jag har haft fullt upp i veckan. Eller egentligen har jag haft mer tid över än jag brukar ha, fast ändå är jag mer slut i knopp och kropp än vanligtvis. Egentligen är jag nog ganska stressad men jag orkar inte vara stressad så jag ignorerar det och njuter av livet istället. Imorgon är det oktober och då tänker jag vara seriös igen. Eller jag kanske skulle ta och vänta till 18 oktober för då fyller jag 23. Och när man fyller år ska man ju bli mer mogen och allt vad det är, så då vore det perfekt att bli disciplinerad plötsligt. Jag gillar mitt resonemang...


Ikväll kommer min älskade Sandy hit. Vi ska dricka vin, äta vingummi (så passande!) och fnissa. Sen ska vi ut och lyssna på något punkband på en krog i stan, får se hur det blir. Men så länge jag har min Sandy med mig så vet jag att jag har det bäst.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0