Vilka fynd

Vilka fynd jag har gjort idag! Jag köpte följande:
  • Tre kjolar, alla galet snygga
  • En mysig svart kofta
  • En jeansjacka
  • En jättefin och stor glasskål på fot
  • Fem plåtburkar i olika storlekar
  • Två böcker
Allt detta för enbart 500 kr! Det är nästan så man tjänar på att handla så billigt. Det blir i alla fall bra mycket roligare. Och när jag har min partner-in-crime med mig så blir det genast mycket bättre, tack Emelie!
En helt fantastisk fredag som avslutades i sällskap med älskade Sawsen och ännu lite senare med härliga människor hos Gyltene.
Alla underbara människor, ni är energin som får mitt liv att fortsätta gå framåt. Ni är mer än guld; ni är skratt och ni är kärlek.
Nu blir det snart sängen för imorgon väntar soldaterinran uppe på regementet.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0