Kärleksfulla tisdag

Vilken fantastisk tisdag! Har umgåtts med några av de finaste människorna som finns och dessutom köpt universums sötaste skor. Blev också ett spontan-besök på min favorit-bibbla och kramar lite här och var plus att jag fick prata med mysigaste Anna. Efter det kom underbara Sandy på besök och helt plötsligt stod även Gullan utanför dörren (jag blev något chockad att hon ens lyckades komma in, jag misstänker skarpt att hon bröt sig in...) och då drog vi plus Erica till flygstaden och shoppade lite (där kom de söta skorna in i bilden). Och nu ikväll har jag spelat flöjt med fina Sofia och avslutat med middag och vin. Lite vardagslyx sådär. Med andra ord: en fantastisk tisdag!
Imorgon ska jag upp till gymmet innan jag ska på handledarträff, ha föreläsning och sedan träna igen. Om typ två veckor är jag i Paris. Gilla skarpt!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0