Kramas på riktigt!

Jag behöver en kram eller två! För att ge mig en kram, klicka gilla .... Jag tror jag vet vem som kommer krama mig, och som inte kommer! Kom ihåg att när du klickar gilla, måste du sätta den här på din vägg, så jag kan krama dig. ♥

Såg detta på facebook nyligen. Personligen känner jag att det har gått för långt. Varför inte kramas på riktigt istället för via facebook? Om jag vill krama någon så ser jag till att träffa den personen så jag kan krama honom/henne. Härmed uppmanar och utmanar jag Dig till att göra som jag: kramas på riktigt!
Ge komplimanger öga mot öga!
Sprid kärlek ute i riktiga livet!
Det är utanför dörren som våra medmänniskor finns och som vi kan mötas. Tillsammans kan vi skapa något mäktigare än alla naturkrafter. Kärlek kan göra underverk. Ta dig tid för kärlek, idag!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Men ibland kan det vara bra att kramas på avstånd också, om man är långt från en person. Så får man kramas på riktigt först när man ses i riktiga livet nästa gång. Du får en kram av mig på riktigt när vi ses hos Anna! (Fast jag fattar din poäng med inlägget ändå). <3

2012-02-22 @ 21:28:19
Postat av: Sandy

Men att kramas på riktigt är ju läskigt :* haha <3

2012-02-24 @ 08:35:30
URL: http://lillagget.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0